Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 1 oktober 2012

Layout 112




 ******

 ******
  
Handtekening
####

####  
Hallo Dames,
Ik heb weer een nieuwe layout voor de liefhebbers, gemaakt met het werk van Talaris Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello Lady's ,
I have a new layout for the lovers, created with the work of Talaris Designs.
Have fun with it.

 


9 opmerkingen:

Diana zei

Ik vind hem geweldig Sieta, heb hem opgeslagen en ga hem straks op mijn blog plaatsen.
Groetjes Diana.

Ditta zei

Je maakt het ons wel heel erg moeilijk... zo heb ik een mooie layout op m'n blog gezet en dan kom jij alweer met een nog mooiere...
Liefs Ditta.

Nellie zei

schitterend en wat een mooie kleuren echt een plaatje

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

prachtige layout Sieta.

groetjes karin

Joke zei

Sieta wat maakt jij het ons toch moeilijk heb ik een leuke lay-out op mijn blog gezet kom je weer met zo'n mooie aanzetten wel leuk hoor zo kunnen wij nog eens veranderen.
groetjes Joke

Miriam zei

Deze schoonheid heb ik meegenomen hoor! Dankjewel voor al het moois.

Groetjes
Miriam

Elise zei

Hallo Sieta,
Ik heb vandaag je mooie blog layout op mijn blog gezet. Wat maak je toch een bjoeties!!
Groetjes Elise

Nikki Payne zei

Wow! your designs are just gorgeous..... I will have to change my blog designs more frequently now that I have found your blog.
Thank you for sharing your designs.
I have used this one on for my blog. thank you x
Nikki x

Mariann zei

Hello,
thank you for the wonderful layout!
Hugs Maria