Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 11 oktober 2012

Layout 113






******



******
   

Hallo Dames, 
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
~~~~~~
  Hello Ladies,
 Here is again a new layout, a lot of fun with it.

 


21 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow prachtige rozen layout Sieta.

groetjes karin

Tineke zei

Wauw, wat supermooi Sieta!! Helemaal mijn kleur.
Zou je de blogkop en handtekening weer voor me willen maken?
Groetjes Tineke
gwvdlinden@solcon.nl

Kitty zei

Waauuww Sieta prachtig je lay out weer,heb hem gelijk in gebruik genomen en pronkt al op mijn blog.

Bedankt weer voor dit moois.

Groetjes Kitty

Liesbeth zei

wat komen er weer mooie layouts voorbij, hier en in blogland, genieten hoor.
groetjes Liesbeth

Puro y Eterno Amor zei

Hermosoooo!!!!!

Gracias.

Cindy zei

Waauw, dit is wel een hele mooie layout! Wat verwen je ons toch iedere keer! Groetjes, Cindy

Crafty Chris zei

wow stunning
Chris x

Nellie zei

wowwww wat een plaatje ik neem hem van je mee dank je wel ervoor het is een kunstwerkje

Liefs Nellie

Gerda zei

Prachtig Sieta... ik heb er meteen mijn blog mee opgesmukt.Hartelijk bedankt.

Liefs....

Marianne zei

Heel mooi gedaan Sieta, ik ga er eerdaags is een van je gebruiken.
Liefs, Marianne

corina zei

wauw wat is ie gaaf en ook nog met mijn favoriete bloemen ga het nu toch maar eens proberen hoor voor mijn blog.

Corina

Joke zei

Wauw Sieta wat een mooie ik heb al zo'n mooie op mijn blog staan.
Knap van je en wat verwen je ons toch.
groetjes Joke

Paula zei

Hallo Sieta,

Wat een beauty weer.
Ik heb hem op mijn blog toegepast.
Gisteravond aan begonnen maar ik was nog niet tevreden.
Vanavond heb ik hem nog aangepast, proberen, proberen en nog eens proberen.
Wat vind je ervan?
paula's freubelhoek.blogspot.com

Hartstikke bedankt.
Groetjes
Paula

Bea`s Karten Atelier zei

WOW, das ist auch wieder traumhaft schön geworden, vielen Dank!
Ich finde auch die Farben wunderschön, ich bin begeistert!
Grüsse von Bea

Hannie zei

Via mijn vriendin ben ik bij jou terecht gekomen. Wat heb je prachtige lay outs zeg! Ik ben ook volger bij je geworden en ik heb je nieuwste lay out.

Je maakt er wel wat moois van. Ik ben ook benieuwd wat je voor de kerst gaat maken.

Groetjes Hannie

thea zei

Schitterend deze heb het meteen op mijn blog gezet, dank je wel!
Groetjes,
Thea

Karin Verwey zei

Hoi Sieta,

Ik heb weer eens een oud layoutje gebruikt om mijn blogje weer een nieuw jasje te geven. Dank je wel weer!

Groetjes karin xx

Helle zei

Hello. Very beautiful blog layouts you have created. Can I get this layout 113 (3 loloms)on my blog, I would like to have a new layout ;-)
I would like to have the codes to the top, side panels and I will love to have the text in the end of this layout, with the text: "Med venlig hilsen Helle" on the danish blog and on the english blog "Kind regards Helle" My blogs is here: http://hellescards.blogspot.com/ and the danish http://helleskort.blogspot.com/ Kind regards from Helle in Denmark.

Cristina Ruiz zei

Hello beautiful your templates, each more beautiful than the other, I would
appreciate the number 113 layout code to use in my blog
my email;
crisruiz68@yahoo.com.br

Anoniem zei

Zou ik layout 113 van je mogen hebben zo gaaf met die rozen met hantekening Groetjes dikkie

Sieta zei

Natuurlijk mag jij die van mij hebben, alleen waar moet ik hem naar toesturen Dikkie? Graag bij een aanvraag je mailadres vermelden en welke LO (nr.) je wilt hebben bij de laatste LO post op mijn blog..

Groetjes, Sieta