Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 25 oktober 2012

Layout 115


****** 

   ****** 
  
Handtekening
####
 
 ####
 

Hallo Dames,
Ik heb een LO gemaakt in een winterse uitvoering, subtiel van kleur voor de liefhebbers.
Ook zal ik in het vervolg een blanke handtekening plaatsen waarop je zelf een tekst kan maken. 
Veel plezier ermee.
~~~~~~
  Hello Ladies, 
I have a LO made in a wintry implementation, subtle color for lovers.
I will also in future a white signature places where you can make a text itself.
 Have fun with it.

 

17 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterende layout Sieta.

groetjes karin

Ditta zei

Whauw wat een prachtige layout, heel mooi!
Liefs Ditta

Ria zei

Super Sieta, bedankt voor deze mooie LO hij staat al op mijn blog !!

groetjes Ria

Merkkari zei

Wow, absolutly amazing. I am in love :) Thank you so much!

Crafty Chris zei

mANY THANKS A STUNNING XMAS BG.
CHRIS X

Joke zei

Heel erg mooi Sieta nog even wachten dan komt hij ook op mijn blog te staan.
groetjes Joke

Christelle B zei

merci beaucoup
bonne soirée
Christelle (France)

Thea zei

Hij is schitterend!

Groetjes Thea

arjette zei

Oohhhh wat mooi zeg!!! Ik heb mijn blog veranderd, staat prachtig!!! Hoe kan ik de handtekening veranderen en kan je dat als standaard handtekening ergens zetten of plak je elke keer onderaan een berichtje?
Bedankt hoor!!!

groetjes Arjette.

Sieta zei

Hoi Arjette,
Als ik even wat tijd heb zal ik een tutorial maken over hoe je de handtekening kan voorzien van je naam.
De handtekening moet je bij elk bericht opnieuw plaatsen, dus net zoals je de foto's van je creaties plaats.

Liefs Sieta

Bea`s Karten Atelier zei

WOW, auch das ist wieder ein wunderschönes Layout, sieht aus wie in einem Wintermärchen...perfekt!
Liebe Grüsse von Bea

Kathleen zei

Its stunning. Love it. Hope to do this nearer christmas. Thanks.
Kathleen x

Eef zei

Hey Sieta,

Zou ik van jou Layout 115 mogen hebben,en wil je voor mij in de blogkop
The creations from eef maken?
Ook zou ik de bijpassende handtekening van layout 115 willen hebben,zou je voor mij de tekst Liefs Eef in willen maken.
Helaas kan ik dat zelf niet,dus ik zou je heel dankbaar zijn als je het voor mij zou willen doen.
Mijn e-mail is:
eef.ouwendijk@gmail.com
En mijn blog is:
http://eefouwendijk.blogspot.com/

Liefs Eef xXx

Agnes zei

Schitterende layout Sieta!
Hij staat al op m'n blogje.
De eerste sneeuw en hagelbuien zijn hier al gevallen dus de LO komt helemaal tot zijn recht :)
Heel erg bedankt en groetjes,
Agnes

Tiets zei

helemaal superrrr en heb hem geplaatst hoor dank je wel!
Liefs Tiets

Marian zei

Heb me layout veranderd weet nu hoe het moet Deze vind ik helemaal super
Hoewel ze zijn allemaal prachtig
Bedankt Groetjes Marian

Sandra zei

Erg leuk sieta ik heb hem gebruikt
gr sandra