Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 11 november 2012

Layout 116


****** 

   ****** 
  

Handtekening
 
Hallo dames,
Hier is alvast een Kerst-Layout voor de liefhebbers.
Veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello Ladies,
Here is already a Christmas Layout for lovers.
Have fun with it.

14 opmerkingen:

scrapfertier zei

Heel mooi weer Maar ik wacht nog even heb er net een nieuwe op.
Leafs Tietje.

KarinsArtScrap zei

wowwwwwwwww wat gaaf Sieta, prachtig.

groetjes karin

Christa zei

OOOO Die is heel mooi , Sieta !! Die reserveer ik voor de kerst. Groetjes , Christa.

Nellie zei

wat een prachtige Layout Sieta zo heerlijk al kerst hahahaha


Liefs Nellie

Lia zei

Prachtig weer zeg, ik wacht nog even heb net een andere, en eerst maar de sint terug naar Spanje,
groetjes Lia

Joke zei

Hij is weer prachtig maar nog een beetje te vroeg voor de kerst.
groetjes Joke

Gerrina zei

Wat een hele mooie weer Sieta! Heb er nooit een gebruikt, alleen een header, maar met deze ga ik het over een tijdje denk ik wel proberen! Bedankt en groetjes, Gerrina

Marian zei

Wauw wat een mooei bloglayout Heb deze net geplaatst (lukt me niet altijd)prachtiggggg Ben er erg blij mee Heb ook je link vermeld zodat andere ook bij je kunnen kijken Bedankt Groetjes Marian

Sharon zei

Oh so pretty! I will be back to use it!
Thank you!
Sharon

Patricia Wanten zei

Hallo Sieta, heb vandaag voor het eerst een blog aangemaakt en heb daarvoor deze lay out gebruikt. Dank u dat je het mogelijk maakt om met een mooie blog voor de dag te komen. Groetjes Patricia

Marianne Hauwelaert (H.M.Joan) zei

Wat leuk, net wat ik zocht. Heel erg bedankt!

Marianne Hauwelaert (H.M.Joan) zei

Heel erg bedankt voor de tip, veeeel beter!

Miriam zei

Deze is mooi zeg! Ik heb hem vandaag op m'n blog gezet: dankjewel!!!

Groetjes
Miriam

Elise zei

Hallo Sieta,

Mooie layout!! Zou ik deze layout 116 toegestuurd mogen krijgen voor op mijn moeders blog?
elise.muller11@gmail.com

Groetjes Elise