Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 17 november 2012

Layout 118




******

 ******
  
 Handtekening

  Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout voor jullie.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello ladies,
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.

   

8 opmerkingen:

scrapfertier zei

Hele mooie lay out weer. Ik wacht nog even op een winterse lay out.
Leafs Tietje.

Ditta zei

Heel mooi, heb hem meegenomen!!
Bedankt weer voor die steeds mooie layouts!!
Liefs Ditta

Joke zei

Prachtig Lay out Sieta
Groetjes Joke

Bea`s Karten Atelier zei

WOW, auch das ist wieder ein super tolles Motiv, gefällt mir sehr gut.
Einen schönen Sonntag wünscht Bea

KarinsArtScrap zei

wowwwwwwwww schitterend Sieta.

groetjes karin

Ina zei

Hoi Sieta, ik heb je lay-out meegenomen en naar aanleiding van jou uitleg kunnen veranderen. Ik heb het nu voor de 2e keer gedaan. Was wel even geleden dus.
Bedankt en tot een volgende keer.

Groetjes, Ina

Emma zei

Hallo Sietta, ik kon niet laten van die mooie lay-out mee te nemen, het nummer 18 denk ik en volgens mij is ie goed gelukt, nu alleen nog de begroeting bewerken en er proberen op te krijgen, heel erg bedankt hoor ,ik heb een 3kollom
Lieve groetjes en tot later

Abbie Kay zei

Sieta love all your backgrounds. Just stunning. Thank you xx