Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 2 december 2012

Layout 121



******

******
   
 Handtekening

Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout voor jullie.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello ladies,
Here is another new layout for you.
Have fun with it.


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooie bloemenpracht Sieta.

groetjes karin

Joke zei

Dit is weer een hele mooie Sieta zoals we van jouw gewend zijn.
groetjes Joke

Patricia Wanten zei

Wat een pracht weeral. Ik denk niet dat ik er al één gezien heb die ik niet leuk vond.

Groetjes

Patricia

Adriana zei

Prachtig gemaakt! Die Filigraanachtige bloemen zijn er ook schitterend bij!!!

Lia zei

Wauw wat een mooie, heb net er een winter lay out op gezet, daar ga ik eerst een poosje van genieten, groetjes Lia

Nellie zei

wat een pracht Sieta heel er mooi

Liefs Nellie

Monique zei

Hoi Sieta,

Wat is ie mooi. Ik heb er mee zitten stoeien en ik heb hem op mijn blog gekregen. Niet helemaal zoals ie bij jou staat, maar ik ben al heel tevreden. Hardstikke bedankt :)).

groetjes Monique

marleen zei

Hallo Sieta
wat een mooie layout heb je gemaakt
maar ik heb een oude layout van je mmegenomen , met sterren enz
ik wil je hier heel hartelijk voor bedanken
vindt hem super mooi
groetjes marleen

Liesbeth zei

Wat is hij weer schitterend. Ik wil je ook mijn complimenten even geven mbt het blog van Gretha, super gemaakt hoor.
groetjes Liesbeth

nans'creablog zei

Heel mooie layout Sieta. Ik heb hem meteen meegenomen voor mijn nieuwe blog. Juist gepubliceerd. Bedankt hoor.

Groetjes,
Nans

Miriam zei

Schitterend! Ik heb deze meegenomen, dankjewel!

Groetjes
Miriam

Scheetje zei

hai sieta
ik heb weer eeen ontzettend mooie achtergrond van je meegenomen
heel erg bedankt ik vind deze echt supermooi
ik heb voor het eerst met jou uitleg ook de bovenkant aangepast met tekst na een beetje oefenen is het gelukt
nogmaals bedankt en groetjes tini

Monique zei

Hoi Sieta,

Wat heb je een ontzettend mooie achtergronden.
Het was moeilijk kiezen maar ben er dus toch uitgekomen.
Kom gerust gezellig kijken op mijn blog.

Groetjes Monique