Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 20 december 2012

Layout 122



******


 ******
  
Handtekening

Hallo dames.
Mijn laatste layout van dit jaar.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello ladies.
My last layout of this jear.
Have fun with it.

  

  

9 opmerkingen:

Karla zei

Sieta bedankt voor al je prachtige layouts.

Groetjes Karla

Nellie zei

Wat een prachtige layout mooie kleuren en dank je wel voor al je mooie layouts

Liefs Nellie

Nellie zei

Ik ga deze even gebruiken kan hem niet weerstaan wat een bloemen welde dank je wel

Liefs Nellie

Bea`s Karten Atelier zei

Das ist auch wieder ein wunderschönes Layouts, vielen Dank und schöne Festtage wünscht Bea

KarinsArtScrap zei

een mooie kleurrijke blog layout Sieta.

groetjes karin

Denise Carlier zei

hij is weer prachtig!! maar dat zijn we natuurlijk van jou gewend
:)

Emma zei

Hallo Sietta, ik heb deze layout op mijn blog geplaatst 3kolloms zou wel regelmatig willen een ander der op zetten haha, zoooo mooooi zijn ze stuk voor stuk
Heel erg bedankt voor de leuke en erg mooie layouts die je maakt en geeft
Lieve groetjes, Emma

creacora zei

wow thankxx voor je prachtige layouts heb deze meegenomen bedankt !

Groetjes Cora

Monique zei

Nummer 122 heb ik op mijn blog gebruikt. Bedankt daarvoor!

(Met een link in de footer naar deze site)