Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 1 januari 2013

Layout 123


****** 

   ****** 
  
Handtekening
 

Hallo dames.
We beginnen 2013 weer met een nieuwe layout.
  Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello ladies.
We start again with a new layout 2013.
Have fun witj it.


   

26 opmerkingen:

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhhh wat een snoeppie Sieta echt beeldig

Liefs Nellie

Lia zei

Wat mooi weer zeg. Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar,
groetjes Lia

Wilma zei

Hallo Sieta,
Wat een GEWELDIGE layout is dit.
Ik vind je layouts iedere keer PRACHTIG en heb voor het begin van dit nieuwe jaar ook een layout van je gekozen ☺☺☺.
Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
Liefs Wilma ☺☺☺

corina zei

Hoi Sieta, jij ook de beste wensen voor het nieuwejaar. Ik probeer je te mailen maar dat lukt mij niet krijg een error. Ik krijg je layout niet op mijn blog. Ik denk dat het aan mijn blog ligt zou jij mij eens kunnen mailen of op mijn blog kijken? http://hobbyfreak-corina.blogspot.nl/ dit is de link naar mijn blog alvast bedankt.
Ik geniet elke keer wel als er een voorbij komt. Vind ze zo mooi.

Corina

Elizabeth zei

Bedankt voor deze en vorige schitterende creatie!! Ze staan weer op mijn blogs. Tevens een heel gelukkig, gezond en creatief 2013.

Joke zei

Wauw wat een leukerdje deze zal ik zeker eens gaan gebruiken.
Ik wens je een gelukkig,gezond en creatief 2013.
liefs Joke

Bea zei

Weer een hele mooie creatie, heb gisteren een oudje van je op mijn blog gezet, die vond ik ook zo mooi, nog bdankt dat ik het mag plaatsen...

groetjes en een fijn freubeljaar Bea.

Crissi zei

Very beautiful!
Happy New Year!
Crissi

KarinsArtScrap zei

een prachtige layout Sieta.

groetjes karin

Wies zei

Hallo Sieta,
Jij ook een gezond en creatief 2013 toegewenst
Bedankt voor alle mooie layouts die je steeds weer maakt.
De eerste van het nieuwe jaar is ook weer een plaatje.
Groetjes, Wies

Agnes zei

Hallo Sieta,
Allereerst wens ik je een heel fijn, gezellig, creatief maar vooral een gezond 2013 toe!
En deze nieuwe LO is echt een plaatje!
Hij staat weer voor een tijdje op m'n blogje!
Heel erg bedankt!
groetjes, Agnes

Marian zei

Hallo Sieta

Via google ben ik op je blog gekomen
wat maak je prachtige lay-outs
ik ben pas begonnen met bloggen dus zocht ik een mooi achtergrondje,ik ben ook volger bij je geworden

Gr Marian



tanja zei

dank ej wel weer!!! en nog de beste wensen voor dit jaar!

groetjes tanja

marleen zei

wat een prachtige layout , ik heb hem op mijn blog gezet, dank je wel voor dit prachtige layout
Wil je ook een gelukkig, gezond en creatief 2013 wensen
groetjes marleen

Ria zei

Dank je wel Sieta, hij staat er weer op, super gaaf weer !!!!

groetjes Ria

marijke zei

dank je wel weer voor de mooie achtergrond en header , ook voor jou en een ieder die je lief hebt alle goeds voor 2013

scraphobby zei

Bedankt voor je mooie layout heb hem inmiddels geplaatst.
nu nog proberen voor de handtekening.
groetjes Marian

scraplouise zei

Hi Sieta,

Hij doet het weer super hoor, bedankt voor je hulp.
Ik heb gelijk weer een andere Layout van je meegenomen, staat prachtig, dank je wel.

gr.LOuise

Ditta zei

Wat een prachtige layout! Heb hem weer meegenomen en op m'n blog gezet.
Nog de allerbeste wensen voor 2013, een gezond en creatief jaar!
Liefs Ditta

Judith zei

dank je wel voor de prachtige achtergrond

groetjes judith

Jessi zei

Thanks so much! I love it!!

Greetings
Jessi

crafty zei


Hi Sieta ,

thanks for this beautiful layout .

Have a great sunday
Crafty xx

Madelon Reijngoudt zei

Heeeeel erg bedankt voor je mooie lay-out(s) en de handige tips die je geeft in je blog. ben gisteren pas begonnen met bloggen, moet dus nog veel leren, maar met jouw beschrijvingen gaat het al redelijk.
Als het blog klaar is ga ik je zeker volgen en vermelden op mijn blog. groetjes Madelon

lotusbloempje zei

Hoi Sieta,
bedankt voor je mooie achtergrondjes en je uitleg via de mail. Het is me gelukt om mijn blog te krijgen zoals ik wilde dankzij jouw hulp :-)
http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

Bedankt en groetjes

Introverte Mama zei

Prachtig! Deze heb ik nu op mijn blog! Dank je wel.

www.ElsaRblog.com zei

Wat een leuke blog heb je. Ik heb gebruik van gemaakt van jou mooie sjabloon.

Kijk op mijn blog www. ElsaRblog.com

Ik hoop dat jij die ook leuk vind.

Liefs ElsaR