Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 27 januari 2013

Layout 125


******

    ******
  
Handtekening

Hallo dames.
Even weer een iets andere layout dan jullie van mij gewent zijn.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello ladies.
Just a slightly different layout than you are used to from me.
Have fun with it.

  

11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow wat een gave bloglayout sieta.

groetjes karin

Joke zei

Dit is weer een hele mooie Sieta mooi van kleur en leuke afbeelding.
groetjes Joke

Lia zei

Wel heel leuk alleen komt hij niet helemaal op mijn scherm,
groetjes Lia

Patricia Wanten zei

Weer een mooie layout, Sieta. Als lijkt dit iets drukker dan we van jou gewoon zijn. Maar wel knap.
Groetjes

Patricia

Rachel zei

WAUW....die is mooi! Ik denk dat ik die op mijn blog ga zetten, dank je wel!!!

Jeannette zei

hoi Sieta, ik ben al heel lang volger bij je op dit, echter nog nooit een LO van je gebruikt, ik heb deze even geprobeerd maar vond hem toch te druk worden bij mij, maar ik ben toch even verder gaan zoeken en heb een andere geplaatst, volgens mij de 104, ik probeer ook nog de header aan te passen en een handtekening, maar eerst dit maar even, groetjes en bedankt, ik ga je blinkie ook neerzetten, Jeannette

scraplouise zei

Waauw, deze is echt geweldig, ik neem hem mee hoor.

Dank je wel,

gr.LOuise

Christelle Bougarel zei

merci beaucoup c'est très joli
bravo
bonne soirée
Christelle

Anneke zei

Hoi Sieta Ik ben volger geworden en ik heb een layout van je gebruikt. Heel erg bedankt voor je duidelijke uitleg en je mooie layouts
Groetjes Anneke

ANJA 3d zei

Hoi Sieta,
Ik had al een paar keer geprobeerd om een layout van jouw op mijn blog te zetten. vandaag is het gelukt.
Bedankt voor deze prachtige layout.
Gr. Anja

Jorina zei

Dit vind ik de leukste layout dus deze ga ik graag gebruiken. Super bedankt!
Groetjes Jorina