Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 10 februari 2013

Layout 126



 ******

 ******
  
Handtekening
 
  Hallo dames.
Hier is weer een nieuwe layout.
Veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies.
Here is another new layout .
Have fun with it.

  
 
 

23 opmerkingen:

Marian zei

Hoi Sita

Wat een super mooie layout,zo mooi blauw van kleur

Chris x zei

Beautiful
Thank you
Chris x

Ditta zei

OOOHHH dit is mooi!Had m'n blog pas veranderd, maar dit gaat direct mee!!
Dank je wel weer!!
Liefs Ditta

Nellie zei

wat een mooie layout schitterend dat blij neem hem van je mee dank je wel

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke layout Sieta.

groetjes karin

Eve zei

Wat een mooie vrolijke layout.
Groetjes Eve

Marian zei

Wat een prachtige layaout heb je weer genaakt Heb een oudere versie van je gebruikt Bedankt hiervoor
Liefs van Marian

Joke zei

Wat een prachtig lay-ot heel mooi dat blauw.
groetjes Joke

lenywim35 zei

Dank je wel voor die schitterend bloemen rand.
Veel succes verder met alles.
gr Leny

CREA_HETTIE zei

Hallo Sieta.
Ik ben een nw.volger van je.
Wat een prachtige lay-out heb je gemaakt.
Prachtig die blauwe bloemen.
Groetjes Hettie

CREA_HETTIE zei

Je hebt een prachtige nieuwe lay-out gemaakt.
Wil nog een lay-out van je gebruiken.
Misschien deze, prachtige kleur.
Groetjes Hettie

lenywim35 zei

Hallo Sieta,
Ik schreef je al dat ik ging proberen die mooie blauwe rand op mijn blog te krijgen.
Maar helaas ik ben een oen. Het lukt me niet.
Had eerst alles zwart, gelukkig is dat weer weg. Vind het erg jammer.
Maar goed prachtig blijft hij.
gr leny

m@rj@ zei

Hoi Sieta ik heb mijn blog opgeruimd kon nu eindelijk op blogger komen.
en heb een frisse nieuwe achtergrond erop gezet.
Je mooie blauwe layout!
Groetjes Marja Brans

Lia zei

Prachtige lay-out, ik heb mijn blog veranderd in lay-out 84 van vorig jaar, vond deze ook zo mooi, dank je wel weer, groetjes Lia

Moni Agila zei

Hoi Sieta,
Bedankt voor deze layout en de uitleg hoe te plaatsen, want ik snap er niets van, maar dank zij jouw uitleg is het mij gelukt.

Karin zei

Wat een prachtige layout weer Sieta! Heel hartelijk dank voor het delen. Hij staat intussen al op mijn blogje :)

Groetjes karin xx

scraphobby zei

Hallo Sieta.
bedankt voor deze mooie layout ,mooie kleur blauw,ik heb hem geplaatst op mijn blog.
groetjes Marian

Crea Ankie zei


Super mmooi , dank je wel .

Ankie

Elise zei

Gave layout, hij staat sinds vandaag op mijn blog.
Fijn weekend!!
Groetjes Elise

* Üla * zei

Bedankt, Sieta voor deze hele mooie LO.
Ik heb hem ook al geplaatst. :D
Allen mijn kop valt wel een stuk kleiner, dan bij jou.
Groetjes, Ula

marleen zei

hallo Sieta
dank je wel voor deze mooie lay out heb hem meegenomen
groetjes marleen

Scheetje zei

hai sieta

dank je wel voor deze mooie achtergrond
fijne dag verder
groetjes tini

Grietje zei

Hoi Sieta,
Ik heb deze meegenomen voor m'n blog prachtige achtergronden. Bedankt voor de moeite!

Groetjes Grietje