Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 6 maart 2013

Layout 127




******

 ******

Handtekening
 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.

    

15 opmerkingen:

corina zei

Hij is weer heel erg mooi geworden, ik heb van het weekend ook een nieuwe op mijn blog geplaatst alleen zie ik nog de letters en weet niet hoe ik het kan veranderen. Ik heb er een van vorig jaar gebruikt. Ga denk ik het weekend proberen deze er op te zetten. Dank je wel voor het vele werk, je maakt hele mooie dingen.

Corina

corina zei

Dank je wel het werkt, heb het aangepast.

Corina

Joke zei

Hij is weer mooi Sieta mooie combinatie dit zacht roze met grijs.
groetjes Joke

Nellie zei

Hoi Sieta

wat een pracht Layout heb je weer gemaakt mooie kleuren dank je wel weer voor zo iets moois

Liefs Nellie

Cora zei

Wat een leuke lay-out. Bedankt voor het werk wat je gedaan hebt.

KarinsArtScrap zei

een mooie layout Sieta.

groetjes karin

Monique - Mienokje zei

Wat een schitterende layout heb je weer gemaakt. Heel lief met deze zachte kleurtjes. Groetjes, Mienokje

Bea`s Karten Atelier zei

WOW, auch das ist wieder ein fantastisch schönes und frisches Layout, gefällt mir sehr gut.
Grüsse von Bea

Anita zei

Wat maak jij prachtige lay outs, echt super mooi.

groetjes Anita

Christa zei

Wat een prachtige layouts maak jij Sieta ... heb er eentje op mijn blog gezet en je ook gelinkt!
En ben natuurlijk volger geworden.

Groetjes van Christa

Grietje Jansen zei

Wat een prachtige layouts.
Met enige moeite heb ik er eentje uitgekozen.
Het kostte mij nogal wat moeite om de header geplaatst te krijgen, maar het is uiteindelijk toch gelukt.
Bedankt.

Groetjes Grietje

Crissi zei

Beautiful!
Nice Day
Crissi

Judith zei

prachtig deze neem ik graag mee

groetjes judith

annemarie zei

Hoi Sieta, deze heb ik op mijn blog gebruikt, ik vind ze prachtig dus zal er vast nog wel eens eentje gebruiken. HEt nare is alleen dat ik denk dat ik niet het goede sjabloon heb, ik moet namelijk altijd 2x op mijn blognaam drukken wil ik alles goed in het midden hebben en het kunnen scrollen.

groetjes Annemarie

Jan Ltc zei

Thanks so much for sharing your beautiful backgrounds. xx Jan
http://janlovetocraft.blogspot.co.uk/