Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 18 april 2013

Layout 128




 ******

 ******
Handtekening


 
 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.

20 opmerkingen:

Anita zei

echt heel erg mooi Sieta, ik moet mij er toch maar eens in verdiepen hoe ik dit kan toepassen op mijn blog.

groetjes Anita

corina zei

Hoi Sieta, hij is weer heel erg mooi geworden. Ik weet nu hoe ik het moet doen lukt nog niet altijd ff makkelijk maar het komt goed. Ik heb er een oude opstaan ik ben gek op bloemen en dan vooral rozen en ik heb er een gevonden, en nog een paar gezien. Dank je wel voor het maken van de achtergronden en ook voor het helpen met het plaatsen.

Groetjes Corina

Nellie zei

Hij is weer heel mooi Soeta wn mooi die kleuren

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

deze is schitterend Sieta die ga ik gebruiken dank je wel.

groetjes karin

Joke zei

Wauw wat een prachtig lay out plaats hem op mijn blog.
Mooie kleuren gebruikt.
Groetjes joke

Adriana zei

Wat een leuke!!! Misschien neem ik em binnenkort wel 'mee'. Bedankt!

Bea`s Karten Atelier zei

Auch das ist wieder ein wunderschönes und frühlingsfrisches Layout, es gefällt mir sehr gut.
Liebe Grüsse von Bea

Emma zei

Ik heb deze layuot op mijn blogje gebruikt Sietta , heel er bedankt hiervoor , als je zin en tuij hebt kom je es een kijkje nemen aub, liefs Emma

Jeannette zei

Erg mooi weer Sieta, prachtige blauwe kleur, groetjes en alvast een fijn weekend, Jeannette

KarinsArtScrap zei

ja daar ben ik weer Sieta ik heb een andere layout gepakt ik zag deze niet op mijn scherm en dat vond ik wel jammer.
maar ik heb een andere mooie gepakt dank je wel daarvoor.

groetjes karin

Hannie Stoel zei

Hoi Sieta,
ik heb deze net op m´n blog gezet, is weer eens wat anders, maar erg mooi.
Bedankt!

groetjes, Hannie

Annemie zei

Hallo Sieta,

wat een mooie layout, leuke zachte kleuren, vlinders en strikjes. Echt voor een kaartenblog...
Ik heb hem al op mijn blog geplaatst,
hartelijk dank en lieve groeten,

Annemie

Kitty zei

Sieta bedankt weer voor de mooie lay out.
Krijg alleen De Ontdekking er niet mooi op.

Groetjes Kitty

marleen zei

wat een prachtige layout, dank je wel heb hem op mijn blog gezet
vind hem prachtig
groetjes marleen

Femmy zei

Hij is prachtig Sieta, dus ik heb hem geplaatst op mijn blog groetjes Femmy

mery,s maaksels zei

ik zit altijd vol bewondering te kijken naar die mooie layouts van je, en dan vraag ik mij af hoe zou je dat nou doen om zo,n mooie op je blog te krijgen kun je mij dat uit leggen ,deze layout nr 127 vind ik ook zo mooi ,maar ik zou niet weten hoe je het toe moet passen .gr mery

thea zei

Geweldig deze, heb het op mijn blog toegepast, dank je wel!

Priskilla zei

Wat een prachtige layout! Ik neem hem mee om mijn blog aan te passen.

Groetjes, Priskilla

Chantal zei

Hoi ik heb zojuist een van uw achtergronden op mijn nieuwe blog geplaatst. Ik vind het een ontzettend mooi setje! Wat fijn dat u ons dit gratis aanbiedt en ook nog duidelijk uitlegt hoe dit kan worden geplaatst op de blog :) Mijn complimenten voor uw werk! Groetjes Chantal

karin zei

Hoi Sieta,
Wat een prachtige achtergronden maak je. Heel lief van je dat we die zomaar mogen gebruiken.
Ik had een poging gedaan om iets zelf te maken, maar ik kreeg de lay-out niet goed. Dus maar eens bij jou gekeken en deze gedownload.
Alleen krijg ik mijn header niet naar mijn zin en kan niet vinden hoe ik die iets groter kan krijgen.
Ik heb een oproep gedaan al op mijn blog, misschien dat iemand mij kan helpen.
Groetjes,
Karin