Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 9 mei 2013

Layout 129



******

 ******
Handtekening
~~~~~~

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.

 

18 opmerkingen:

Nellie zei

Woww ik vind hem zo leuk ga hem zekers gebruiken dank je wel voor een super mooie layout

Liefs Nellie

Crissi zei

It's beautiful!
Hugs Crissi

Adriana zei

Wat een leuke! Die ga ik meenemen! Bedankt!!!

olifantje68 zei

prachtig, dank je wel
groetjes Annie

Joke zei

Deze is wel erg schattig heb hem al op mijn blog geplaatst
groetjes Joke

corina zei

Die is weer heel erg mooi geworden. Ga ik zeker gebruiken.

Corina

Marianne zei

Die ga ik meenemen bedankt.
Hij is prachtig.
Liefs, Marianne

Crea Ankie zei


Super mooi weer.

Ankie

Margo zei

Hallo Sieta,
Ben via een ander blog hier op jou blog terecht gekomen.Wat maak jij mooie blog-layouts!!!!Zou zelf ook wel zo'n mooie layout willen,maar ben niet zo heel handig met de computer hoe krijg ik zo'n layout op mijn blog???? groetjes Margo.

Femmy zei

hallo Sieta, ik heb deze achtergrond gebruikt op het blog vanhet Hobbyjournaal
groetjes Femmy

Simonne zei

Oi Sieta!!!

Obrigada por disponibilizar o Layout 129.

Beijos

Judith zei

wat is deze mooi ik heb deze maar gelijk op mijn blog gezet.

groetjes Judth

piwee zei

deze is mooi heb hem op mijn blog gezet
groetjes petra

Kasia Poltorak zei

Wat prachtig Sieta. Ik neem het mee. Dank je wel!

Anita Liedtke zei

Liebe Sieta ! Ich bewundere Deine Layouts und hätte gerne diesen für meinen Blog. Wieviel kostet er ? Liebe Grüße , Anita

Sieta zei

Anita, gerne Ihre Adresse bitte.

Ilonka zei

Hoi Sieta,

Ik vind dit zo,n prachtig setje zou ik hem van je mogen ontvangen


i.heuverkamp@quicknet.n

XXX Ilonka

Lena's Creations zei

I'm so glad I came upon your blog. Wow, your blog backgrounds are gorgeous. I would love No. 131 please. I didn't see a price anywhere, could you please let me know how much it is and how I would pay for it. I live in the US. My email address is lenfon@msn.com. Many thanks.
Lena Fonkert