Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 17 mei 2013

Layout 130



******

   ******
  
Handtekening
 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.


9 opmerkingen:

Linda zei

Wauw Sieta,

Hij is gaaf!!! dankjewel! Xx Linda

Joke zei

Heel mooi Sieta erg fijntjes.
Groetjes Joke

Nellie zei

wat een mooieeeeeeeeeeeee heel lief en fijntjes toppie

Liefs Nellie

Agnes zei

Wow Sieta, wat een mooie en frisse zomer layout!
Ga 'm van het weekend plaatsen!
Dank je wel!!
Groetjes, Agnes

corina zei

Die is mooi.

Corina

KarinsArtScrap zei

een mooie Sieta.

groetjes karin

Margo zei

Heel mooi zomers Sieta.Heb net de andere pas van jou op het blog staan dus hou het nog even op blauw.groetjes Margo

Ans Gilbert zei

Hoi Sieta,
Ik zie hier steeds van die mooi Blog LO voorbij komen en dan denk ik steeds weer, hoe moet ik dat toch doen, ik snap daar echt helemaal niets van..is het erg ingewikkeld??? groetjes van Ans

annemarie zei

hoi Sitea, mag ik deze layout van je vragen.nr 130.

aangezien ze er straks niet meer zijn , wil ik toch wel wat layouts van je bewaren zodat ik kan wisselen. Je hebt destijds mijn layout voor me gemaakt in mijn blog en was er zo blij mee. ga nu gauw kijken hoe ik het weer in orde kan brengen.

liefs Annemarie