Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 15 juni 2013

Layout 131




******

   ******
  
Handtekening

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.

 

12 opmerkingen:

Ditta zei

Oei, dit is weer een hele mooie layout. Prachtige zachte kleuren!
Liefs Ditta

Nellie zei

Wat een mooie Sieta en van die zachte kleuren een snoeppie


Liefs Nellie

corina zei

Hij is weer heel erg mooi geworden.

Corina

KarinsArtScrap zei

prachtige layout Sieta.

groetjes karin

Margo zei

Mooie zomerse layout Sieta.groetjes Margo.

creativchen zei

Hoi Sieta, wondermooie Layouts maak je, hartleijk bedankt daarvoor. Ik wordt volger! Het zou ook leuk zijn dat je me op mijn blogje en mijn winkeltje bezoekt. Ik heb eerst nieuw geopend en geef 15% Rabatt an alle nieuwe bezoekers!! Ik hoop dat je er ook bij bent! Vele lieve groetjes van Marina

Crissi zei

So beautiful!
Hugs Crissi

Chrissy zei

Thank you so much for these freebie layouts...each and every one is just gorgeous..Your translate button did not work for me and not too sure how to put these on my blog, but will play around a bit and see how I go..once again thank you..

Luv CHRISSYxx

Jessi zei

Thanks for this wonderful layout!!

Greetings, Jessi

lenny zei

WOWWWWWW ik weet niet wat ik moet
kiezen ze zijn allemaal prachtig
bedankt er voor
groetjes lenny

Nicole zei

Ik heb deze weer "meegenomen", Sieta!! Bedankt. Liefs, Nicole

José zei

Wat een mooie ik heb hem van je gebruikt. Dank je wel! :-)