Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 1 oktober 2013

Layout 132




 ******

******
  
Handtekening

  
 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.


15 opmerkingen:

Agnes zei

Wow Sieta, wat een prachtige layout!
Ik ga 'm eind van de maand om mijn blogje plaatsen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Agnes

Nellie zei

wat een prachtige layout echt schitterend heb je gemailt er is is mis met mijn lay out maar is denk ik zo verholpen

Liefs Nellie

Karla zei

Prachtige kerstlayout Sieta, het is nu nog een beetje vroeg om te plaatsen maar deze is wel heel leuk als het zo ver is.

Groetjes Karla

corina zei

Ik vind hem prachtig ga het weekend eens kijken of ik nog weet hoe het moet.

Corina

KarinsArtScrap zei

wowwwwwwwwww deze is mooi Sieta, prachtig gemaakt weer.

groetjes karin

Jeannette zei

Schitterend Sieta, helemaal geweldig, wat heb je weer een prachtige lay-out gemaakt, helemaal mijn kleuren, die ga ik in de kerstperiode zeker gebruiken, superbedankt. Groetjes Jeannette

Linda zei

Wauw wat is deze mooi
gr linda

Margo zei

Is weer een hele mooie Sieta,Als ik wist dat het me weer zou lukken dan wilde ik hem wel gebruiken maar ik heb veel moeite gedaan met die ik nou heb en durf het niet nog een keer te gaan wagen.groetjes Margo.

Marfien zei

Hele mooie layout

Gerrina zei

Wat is deze weer mooi Sieta! Ik zal ´m waarschijnlijk niet gebruiken, omdat ik zelf een header maak van eigen foto´s, maar ik vind die van jou altijd zo mooi! Groetjes, Gerrina

Hermie zei

mooie lay outs, ik ga je blog linken

Atelier Annabel zei

Bedankt om deze nieuwe layout weer te delen. Ik krijg nog leuke reacties op het herfstthema maar eens we dichter bij Kerst komen wil ik hem graag gebruiken.

Liefs Ann

José zei

Mooie layout Sieta. Heb hem even van je overgenomen.

Margreet zei

wat n prachtige layout sieta, ik heb m tijdelijk ff op mn blog gezet hoor ;)
Liefs Margreet

Marlies zei

Hallo
dürfte ich fragen nach zwei Layouts
132 und 133 ich finde die so schön . Einfach zauberhaft.Das wären genau meine Lieblingsfarben
Ich würde mich sehr darüber freuen .
Liebe Grüsse Marlies
marlies-63@hotmail.com