Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 11 oktober 2013

Layout 134



******

******

Handtekening



 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het is weer een mooie Sieta.

groetjes karin

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhh wat een plaatje Sieta die ga ik nog wel eens gebruiken super mooi

Liefs Nellie

Erika zei

Wowwww.... wat een mooie layout!
Ik heb er net een herfstlayout opgezet, maar deze komt zeker nog aan de beurt. Super!!!

Groetjes Erika

Jeannette zei

hallo Sieta, het is weer een super lay out, bedankt voor het delen, ik zal hem zeker nog eens van je lenen, groetjes Jeannette

Muuske zei

Hallo Sieta,
Alweer zo'n mooie Lay out,echt prachtig.Ga hem onthouden maar geniet nu nog eerst van de Herfst Lay out.groetjes Margo.

Sandra H zei

These are stunning only wish l could add them to my blog for some reason l can't xx

Bep zei

Hoi Sieta,

Wat een prachtige layout heb je weer gemaakt, ik zal hem zeker gaan gebruiken.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

marleen zei

wat een super prachtige layout
ik vind hem zooooooooooooo mooi
dank je wel
groetjes marleen

Annemie zei

Hallo Sieta,
wat een super mooie layout heb je gemaakt. Héél mooie kleuren, deze ga ik zeker nog eens gebruiken.

Lieve groeten, Annemie

DeBe zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
ScrapLouise zei

Wat mooi, ik neem hem mee, dank voor het delen!

gr LOuise

Elfi zei

Wat een leuke lay outs maak jij, zeg, ik heb deze gebruikt op mijn blog, ik hoop dat ik het goed gedaan heb.

Jessie zei

Hier was ik naar op zoek, ga lekker snuffelen en alles goed doorlezen voor het plaatsen op min blog.
Bedankt!!!!!!