Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 22 oktober 2013

Layout 135


 ******


******

  
Handtekening
 

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie layout Sieta.

gr karin

Muuske zei

Is weer een hele mooie layout.prachtige kleuren. Groetjes margo.

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhh Sieta wat een plaatje ik denk dat ik deze wel ga gebruiken zo helemaal mijn kleur ik vind hem superrrrrrrrrrrr

Liefs Nellie

Marjoleine zei

wat een mooie layout Sieta.
Ik heb em meteen op mijn blog gezet!
Dank je wel!
Liefs,
Marjoleine

jac13 zei

Dit is echt een geweldig mooie layout en ik heb hem ook op mijn eigen blog gebruikt.
Mijn blog ziet er nu schitterend uit.
Bedankt dat we dit mogen gebruiken.

Groetjes Jacqueline

mueppi zei

Herzlichen Dank für das wunderschöne
Layout!°
LG Gisela

daantje zei

Wat een mooie layouts heb je zeg. Ik heb deze gebruikt voor mijn blog heel erg bedankt ervoor. Ik ben je ook gaan volgen.
Groetjes
Daantje

Jacky777 zei

Hij is schitterend en ik heb hem op mijn blogspot gezet. Prachtige kleuren! Groetjes, Jacky

Valerie Nolan zei

Absolutely beautiful, thanks for sharing:)
Val x

Klaudiya Ray zei

Hi ..thank you very much for sharing this, love it and I use it...
Greetings from Croatia!!

Kasia Poltorak zei

Beste Sieta,

wat mooie layouts zeg! Ik ben helemaal gek op geworden. Als het mag zal ik heel graag nummer 135 op mijn blogs willen hebben.

Zodra het mag kun jij mijn helpen en uitleggen hoe zal ik heb moeten plaatsen?

Vriendelijk bedankt,
Kasia

Kasia Poltorak zei

Beste Sieta,

het is me gelukt om een layout te plaatsen. Hoop ik dat je het goed vindt.

Vriendelijk bedankt en groetjes,
Kasia

Lil steenbokje zei

Hoi Sieta
Je layouts zijn geweldig .
Bedankt groetjes Lil