Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 26 oktober 2013

Layout 136


 ******

  ******

Handtekening



 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.
 

22 opmerkingen:

Nellie zei

hij is weer prachtig Sieta je bent ook een lieverd ook met die mooie setjes maken voor ons dank je wel

Liefs Nellie

olifantje68 zei

Dank je wel voor de mooie layout
groetjes Annie

KarinsArtScrap zei

mooi en lieve layout Sieta.

gr karin

Muuske zei

Alweer een prachtige achtergrond.Dankjewel Sieta.groetjes Margo.

Barbara GR zei

Thank you Sieta!!!! Your layout's are amazing!!!
Hugs, Barbara GR

Ditta zei

OOO wat is dit een mooie layout!
Liefs Ditta

Joke zei

Mooi lay out sieta je vorige was ook erg mooi.
Ik wil wel veranderen maar ik vind dat altijd zo,n werk ik wacht tot begin december tot na de sinterklaas dan zet ik er weer een kerstlay out op.
Fijne dag groetjes joke

Crissi zei

So very nice!
Hugs Crissi

Annika zei

Wauw Sieta, deze is helemaal mijn kleur!! Zal me er eens in verdiepen want de mijne is zooooo vreselijk saai ;) Groetjes Annika

Crissi zei

So beautiful!
Hugs Crissi

Chris zei

Hi Sieta, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

Anita zei

Hoi Sieta,

Ik wil je even vertellen dat ik mijn blog deze nieuwe layout heb gegeven en daar wil ik je even voor bedanken.

groetjes Anita

Scheetje zei

hallo sieta
ik heb deze heel graag van je mee genomen, wat is deze weer prachtig, dank je wel en een heel fijn weekend groetjes tini

Eileen Dobson zei

Stunning layouts, thank you so much

Aniet zei

Beste Sieta,

via via op jouw blog terecht gekomen! Erg leuk, ik ben een beginnende blogger en heb een layout van je gebruikt, bedankt daarvoor en meteen volger geworden,
groetjes, Aniet

Nanna zei

Beste Sieta,

Ik wil even zeggen dat ik vandaag dit sjabloon heb overgenomen. Hij is echt prachtig! Dankjewel. Liefs Nanna

marijke zei

bedankt voor alle mooie layouts ik ben er blij mee vind het alleen beetje stil hier op je blog gaat het wel goed met je? zie nu dat de laatste is van 26 oktober vorig jaar

Emma zei

Bedankt Sietta,

Natuurlijk heb ook ik deze layout meegenomen voor op mijn 3delig blogje , heel erg bedankt voor al de moeite die jij voor ons doet zodat wij leuke layouts kunnen toevoegen aan onze blog's .
Deze ben ik her en der al tegengekomen in het blogwereldje , duuuus ....succes verzekerd he.
Veel succes met je schitterend werk en tot ziens
Groetjes, Emma

Sabrina van Daele - Jansen zei

Hallo Sieta

bedankt voor alle mooie layouts nummer 136. ik ben er blij mee vind het alleen beetje stil op uw blog gaat het wel goed met U? Zie dat u de laatste in oktober vorig jaar heeft gemaakt.
groetjes van Sabrina

Crissi zei

Hello I miss your fantastic entries, their beautiful backgrounds.
All Good Crissi

Annigide zei

Wat een prachtige dingen maak je. Ik ben nieuw in blogland en verwonderde me over al die mooie blogs. Bij toeval kwam ik op jou site terecht.
Moet nu nog veel uitzoeken hoe het bloggen werkt maar ga zeker een keer verder bij je mooie ontwerpen kijken.
Groetjes Angelique

Denise Carlier zei

Hey Sieta,

jij hebt toen der tijd een prachtige layout voor mij gemaakt! Waar ik lange tijd super blij mee ben geweest intussen is mijn taarten hobby uitgegroeid tot een bonbon en chocolade hobby, en eigenlijk ben ik net sinds twee weken gestart om ook met mensen uit de psychiatrie, de naam van mijn blog is dus ook veranderd. En ik zou weer heel graag een passende layout bij jou kopen. Is dit nog mogelijk? en zo niet hoe haal ik die andere layout er in iedergeval vast af? Want ik krijg er nu ook geen andere achtergrond meer op. Hoor graag van je!

Groetjes Denise