Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 27 februari 2016

Beste dames,

Ik heb ontdekt dat ondanks mijn uitleg er toch nog gebruikers van mijn layout's moeite hebben om hun blog goed op order te krijgen.
Ik begrijp dat wel want niet iedereen is op computergebied handig genoeg om de aanwijzingen die ik heb gegeven voor elkaar te krijgen.

Ik wil diegene heel graag helpen om het wel goed te krijgen dus mail mij aub voor hulp!
Voor mij is het maar een kleinigheid terwijl het voor anderen haast een onoverkomelijke hindernis is.

Ik bied jullie hulp aan dus VRAAG die hulp dan ook.

31svdv@gmail.com



7 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Sieta, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Het lukt dus niet echt en heb je een mail gestuurd.
Liefs Ellen

Annigide zei

Super dat je zo iedereen de helpende hand biedt.
lieve groetjes Angelique

corina zei

Dank je wel Sieta voor je hulp ik heb hem weer aardig op orde nu.
Ben er zo blij mee dat je weer nieuwe maakt en we er weer gebruik van mogen en kunnen maken.

Groetjes Corina

Anita van Merode zei

Deze is ook weer ontzettend mooi!
Gr Anita

José zei

Ik heb mijn blogachtergrond ontvangen en alles volgens het briefje gedaan ( had het even uitgeprint). Het staat er nu weer keurig op, alleen trilt mijn beeld een beetje weet je soms waar dat aan ligt?

Sieta zei

José ik heb even op je blog gekeken maar bij mij trilt het niet hoor. Het kan aan je computer liggen of aan je internetverbinding misschien.

Groetjes, Sieta

Cards en Box bij Lady M zei

Jess het is gelukt heel hartelijk bedankt ik ben superblij met mijn nieuwe layout groetjes Maartje