Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 29 april 2016

PS Dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan, scrol naar beneden voor de nieuwe layout's.

Beste gebruikers van mijn layout's.

Zoals jullie inmiddels wel hebben vernomen kwamen er geen nieuwe layout's van mij meer op dit blog te staan.
Al mijn gemaakte blogachtergronden heb ik bij photobucket opgeslagen staan.
Sinds ongeveer november 2013 kan ik ze niet meer opslaan in ware grote bij photobucket, dit doordat ze deze mogelijkheid niet meer aanbieden en dit de enige mogelijkheid is om ze zo te gebruiken als we hier op het blog doen.
Ik heb hierover verschillende keren contact met photobucket gehad maar helaas kunnen ze niets voor mij betekenen.

Afgelopen tijd heb ik gezocht naar andere opslag mogelijkheden maar die helaas niet kunnen vinden.
De opslag is niet gratis en ik betaal per jaar een leuk bedrag ervoor, maar nu ik verder geen gebruik meer maak van photobucket ga ik mijn abonnement bij ze opzeggen en dat houd in dat al mijn layout's ongeveer 7 november 2016 zullen zijn verdwenen. Dus ook van jullie blogs.
Om dit te voorkomen vraag dan op tijd je layout bij mij aan zodat ik hem naar jullie op kan sturen.

Ik ga vanaf nu regelmatig layout's verwijderen bij photobucket om niet straks in november bedolven te worden onder reacties waarom de layout op jullie blogs zijn verdwenen.
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Ik bied nu mijn layout's als achtergrond aan op mijn blog en als je er een van mij wilt gebruiken kan je hem via een reactie op de NIEUWSTE post aanvragen. Vermeld dan het layout nummer en ook je mailadres waar ik de image naar toe moet sturen erbij.

In de zijbalk heb ik een uitleg staan hoe je te werk moet gaan om de layout op je blog te plaatsen.

Helaas kan het Sjabloon Oude minima dan niet meer voor mijn layouts gebruikt worden.
Wel kunnen de gebruikers daarvan overstappen naar een andere Sjabloon.

Hopelijk is zo alles duidelijk, zo niet, vraag het dan aan mij en zal ik je proberen te helpen.




Dit bericht is officieel op 05-02-2016 gepost.

32 opmerkingen:

karin zei

Spijtig dat de mogelijkheid niet meer bestaat om ze ergens op te slaan. Ik neem aan dat je Picasa ook al hebt geprobeerd.

Bedankt voor de prachtige layouts en dat we die mogen gebruiken van je.

Groetjes,
Karin.

KarinsArtScrap zei

Hi Sieta dat is jammer, ik hoop dat je een oplossing kunt vinden.

groetjes karin

Anita van Merode zei

Oh jammer zeg! Ik maak altijd graag gebruik van deze mooie lay outs.
Ik hoop dat het je gaat lukken. Veel succes.
Dankjewel dat je dit wil doen.
Kijk regelmatig na een nieuwe look voor op mijn blog.
Af gestemd op het seizoen soms.
Gr Anita

Cards en Box bij Lady M zei

wat jammer je hebt zulke mooie sjabloon,s ik hoop dat je het nog kan oplossen groetjes maartje

corina zei

Dat is jammer, ik hoop voor ons en voor jezelf dat je een andere manier kan vinden.
Ik vind ze nog steeds erg mooi en maak er dan ook regelmatig gebruik van.

Heel veel succes, dank je wel dat je dit doet voor ons.

Groetjes Corina

Muuske zei

Hoi Sieta,jammer dat het niet meer kan.Hoop dat je er nog uit komt om het op een andere manier te maken.Gebruikte elke keer die van jou ze zijn zo moooooooi. Des nood wil ik er ook wel voor betalen.Jij doet er toch ook veel werk aan.Lieve groetjes Margo.

José zei

Wat jammer als het niet meer gaat, ik heb al jaren hetzelfde blogjasje van jouw hand en ben er zeer tevreden over, het is heel herkenbaar voor mijn volgers. Ik hoop dat er nog een oplossing voor komt.

Julia L. Pomposo zei

A very, very nice layout.
Thank you

Odette Moreau zei

Wat jammer Sieta ... Nu snap ik hoe het komt dat mijn sjabloon weg is ...
Groetjes, Odette.

Odette Moreau zei

Hallo Sieta,
Zou ik van jou lay-out 138 mogen ontvangen aub ...
Groetjes, Odette.

Andreja L. zei

Hi Sieta,
all your blog layoust are adorable :-))
I like Nr. 65, could you please send me, thanks
my mail: andreja000lampe@gmail.com

Ellen zei

Hallo Sieta,
ik heb een vraagje over mijn blog...mijn zijkanten zijn verdwenen en ik krijg een raar plaatje over mn blog...ik lees vanalles maar snap er niks van. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen.
Graag hoor ik van je wat je me aan kan raden en/of je me wil helpen.
Lieve groetjes Ellen

Andrea zei

Hi Sieta. I have been using your templates for a few years now and would not like my blog to be without one. They are beautiful.

Please could you send me Layout 108 as that is the one I am currently using.

andrea.heath @ btinternet . com

Creaine zei

oooo daarom had ik problemen vandaag. Zou ik layout 136 mogen hebben van je.
creaine@gmail.com
dankjewel.
groetjes Ine

Anita van Merode zei

OOhhh ook weer mooi Sieta!
Gr Anita

Aletta zei

Hallo Sieta,

Wat ontzettend jammer maar zeer begrijpelijk dat je deze keuze moet maken.
Ook ik heb helaas geen sitebalk meer met 1 van jouw mooie ontwerpen.
Ik gebruik nr. 100 op mijn blog.
Ook krijg ik zo'n raar plaatje constant op mijn blog en dat zal dan ook hiermee te maken hebben.

Graag ontvang ik nr. 100.

Mijn mail is : ALETTAHEIJ@GMAIL.COM

Alvast hartelijk dank voor alle moeite en alle tijd die je in deze mooie bloglayouts heb gestopt.

Groet Aletta

Aletta zei

Sorry... Sieta het is niet nummer 100...

Mijn bloglayout zie ik niet meer terug op je blog.

Maar dat geeft niet hoor... Dan wijzig ik t wel in een andere mooie layout.

Graag zou ik dan nr. 140 willen ontvangen.

En als het niet al teveel werk is ook nr. 141 en 129 dan kan ik nog eens afwisselen.

Super bedankt voor de moeite en als ik iets voor je terug kan doen, dan hoor ik het graag.

Groetjes Aletta

ingrid zei

Hallo Sieta
Mag ik nr 101 van je ontvangen.
inkie_t_@hotmail.com
En dank je wel dat je dit voor ons doet
Groetjes Ingrid

Aletta zei

Bedankt Sieta... mijn blog is aangepast met nummertje 140... Vind m zelf weer prachtig geworden... Groetjes Aletta

Doutzen zei

Sieta, wat jammer dat je niet meer gebruik kan maken van die opslag.
Ik had nr.68 op mijn blog staan maar opeens was alles weg en kreeg ik een plaatje dat de afbeelding niet meer te vinden was ;-)
Ik snap nu wat er aan de hand is.
Kan je nog wel layouts blijven aanvragen of ga je er helemaal mee stoppen?
Wil je nr. 68 nog toesturen en anders 131, 135 of 136?
mijn adres is: doutzenophoff@gmail.com.

Heel veel dank voor alles wat je voor ons als blogger betekend hebt!!

Lieve groetjes,
Doutzen

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Begrijpelijk dat je hiervoor kiest, maar wat blijft het jammer dat het nooit gelukt is een goede oplossing te vinden.
In ieder geval bedankt voor alle jaren dat ik je layout mocht gebruiken en bedankt dat je me hebt gemaild,
Groetjes Saskia

Richtsje zei

Hallo Sieta, na een hele poos niet op mijn blog te zijn geweest zie ik ook dat mijn Layout verdwenen is. Ik begreep het eerst niet eens maar plotsklaps viel het kwartje.....
Ik moet nu ook wat nieuws dus mag ik van jouw 135 en 139. Ik zie dat je uitleg geeft met de nieuwe indelingen dus ik ga, zodra ik ze heb, eerst zelf even uitvogelen hoe het moet en anders mail ik je voor hulp! In ieder geval alvast zover bedankt!!!

Groetjes Richtje

scrapfertier zei

Hallo Sieta.Ik zag net dat mijn lay out verdwenen was.toevallig had ik het net op jou blog gelezen dus bij deze vraag ik ook weer een paar nieuwe aan,Als eerste kies ik voor nr 139 Zou jij dan in de header Scrapnocht willen zetten en in de handtekening.Leafs Tietje.En voor mijn andere blog wil ik graag nr 144 en zou je dan in de header Scrapfertier willen zetten en in de handtekening Leafs Tietje.mijn mail adres is pypobelboek@gmail.com Alvast bedankt voor het vele werk.
Leafs Tietje.

Helen Holmes zei

You create beautiful templates for our blogs, and I have really enjoyed the one I had previously and has now gone.
I would love if you could send me No 138.
My email address is handcraftedbyhelen63@gmail.com
Thank you very much

Mia van Geervannesmeed zei

Wat vervelend, dat we de layouts niet meer kunnen gebruiken zoals voorheen. Mijn blog kreeg er zo'n frisse kijk mee. Gelukkig geef je een goede tip hoe het toch voor elkaar te krijgen.
Ik vind Layout 142 erg mooi en wil die graag eens uitproberen.
Hoop dat het me gaat lukken op miavangeenvannesmeed.blogspot.com
Mijn email is: miastals@gmail.com

alvast van harte bedankt.
Mia

Denni zei

Your backgrounds are so beautiful! I was using one of them and it has been deleted. Can you send me a copy to use? I don't know the design number but the link I was using was "http://i1219.photobucket.com/albums/dd428/creamutsbackgrounds/LOsieta83-2.jpg"

Thank you if you can :)
Denni
denni515@charter.net

Sabina G. zei

Hi, you have beautiful blog layouts. I would like layout No.17.
Thank you :)

Sabina (sabina.gajgar@gmail.com)

Sophie zei

Hi Sieta your layouts are so beautiful!!
I woyld like layouts No 76 and No 118
Thank you!!!

sophie.sophie@hotmail.gr

Annette zei

Hallo Sieta,
Al sinds ik een blog heb heb ik zo'n gave layout van jou erop staan. Vandaag van een computernerd gehoord dat ik gelukkig niet gehackt was maar dat de achtergrond weg was. Ik zit veel via mijn telefoon op mijn blog te kijken en had dat dus daarom niet zo in de gaten.
Dus kwam ik al snel bij jou terecht om naar een nieuwe layout te gaan zoeken totdat ik dit las.
Super dat je dit voor ons wilt doen op deze manier.
Zou je mij misschien bloglayout nummer 147 kunnen sturen?

Dat zou ik erg fijn vinden,
Dank je wel!

Groetjes Annette

ps: annette.van.breda@home.nl

Nettie de Boer zei

Hallo Sieta,
Ja jammer dat er nergens meer mogelijkheden zijn.
Nummer 141 vind ik heel erg mooi. Wil je me deze a.u.b. toesturen?
nettietrouw@hotmail.com

Ik gebruik al een andere layout van U, maar deze is niet breed genoeg. In psp heb het formaat al vergroot maar dat werkt niet goed.
Wat kan ik doen om e.e.a. passend te krijgen?

Al vast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groet,
Nettie
www.nettie53.blogspot.com

Monique zei

Prachtige layouts heb je al gemaakt ! Mijn eigen blog ligt al lang stil, maar het wordt stilaan tijd om hem weer op te starten en dat zou perfect zijn met één van jou layouts.
Zou ik layout 149 mogen gebruiken?

Alvast bedankt

nikki76.fi@gmail.com

Merian Creatief zei

Hallo Sieta,

Zou ik layout 142 van je mogen hebben. Alvast bedankt!

meriand52@gmail.com

groetjes, Merian