Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 19 februari 2016

Layout 139


******


******

Handtekening



 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.




7 opmerkingen:

Christel Vl zei

Fijn jou lay outs mag ik de laatste lay out 139 gebruiken voor mijn blog?
Hoe moet ik die dan plaatsen? Dank je wel christelvl@skynet.be

Lin zei

Hi could you please send me the layouts numbers 87 and also number 19 in all the different sizes you had on photobucket. I cannot see how to add number 87 to my personal blog without it completely upsetting all the layout! SO I am hopeful your instructions will help.

Kind regards
Lin xx

twistedwitch@rocketmail.com

Hallo zou je stuur mij de lay-outs nummers 87 en ook de nummer 19 in alle verschillende maten die u op photobucket had . Ik kan niet zien hoe je nummer 87 op mijn persoonlijke blog toe te voegen zonder het volledig schokkend allemaal de lay-out ! Dus ik heb goede hoop uw instructies zal helpen.

Vriendelijke groeten
Lin xx

KarinsArtScrap zei

deze is schitterend Sieta en mooi van kleur.
Gr Karin

Cards en Box bij Lady M zei

wat een prachtige lay out ik ga het toch een keer proberen ik vind de mijne nog wel erg mooi maar als ik het goed begrijp gaat deze straks weg of is dat niet zo groetjes maartje

Lin zei

My email seems to be blocking outgoing mail, so I come here to thank you Sieta for sending me the layout. Your layouts are absolutely the best!

Kind regards
Lin xx

Mijn e-mail lijkt te blokkeren van uitgaande e-mail , dus ik kom hier om dank u Sieta voor het sturen van de lay-out . Uw lay-outs zijn absoluut de beste !

Vriendelijke groeten
Lin xx

Sieta zei

Thanks Lin.

Bea zei

Hallo Sieta,

Ik ben mijn lay-out kwijt.
Zou ik van jou lay-out 139 kunnen krijgen want deze vind ik wel heel mooi.
Mijn emailadres is:
granny-be@hotmail.com.
Zou je deze er voor mij ook wel op willen zetten, alvast bedankt.
Mijn blog is:
http://beacrejakaarten.blogspot.nl/

groetjes Bea.