Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 23 februari 2016

Layout 140


******


******

Handtekening



 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.



10 opmerkingen:

Annigide zei

Wauw, deze vind ik echt super, zo mooi.
Leuk dat je het maken van de layouts weer hebt opgepakt.
groetjes Angelique

Anja Zom zei

Wat een mooie is dit helaas heeft mijn blog inderdaad nu een lay out die niet goed meer is.

Ik zou deze (nummer 140) dan graag willen gebruiken.
Groetjes van Anja
anja.zom@gmail.com

KarinsArtScrap zei

mooi
Gr Karin

Cindy zei

Wow deze is echt zo mooi! Ik zou deze graag willen gebruiken (nr. 140). Mijn e-mailadres is: cindyvandervelde@live.nl.

Heel erg bedankt dat je ons de kans geeft toch van je prachtige layouts gebruik te mogen maken. Ik vind ze geweldig!

Groetjes, Cindy

José zei

Ik zou graag Layout 86 (sea) weer in de nieuwe vorm willen hebben,ik zag 'm er wel nog tussen staan maar van mijn blog is hij verdwenen.
Mijn e-mail is josehompus@hotmail.com
Groetjes José

Anita van Merode zei

Ik denk dat mijn bloglay out niet meer goed is, ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als Anja. Er staat namelijk een katje in beeld.
Mag ik lay out nummer 139 van u. Ga ik proberen aan te passen.
Gr Anita
Email adres:
anitavanmerode@gmail.com

LISIANE zei

Hallo, heb altijd de layout van jouw gebruikt maar deze is plots van mijn blog verdwenen, daarom zou ik graag de 140 willen ontvangen. groetjes en alvast bedankt hiervoor

Cards en Box bij Lady M zei

Hallo ook mijn layout is verdwenen ik zou ook graag nr 140 van je ontvangen mij mailadres is messemaker@casema.nl alvas heel hartelijk bedankt groetjes maartje

Marlies zei

Das ist ein wunderschönes Layout
Ich kann leider nur deutsch . Wie finde ich den Code??
Freundliche Grüsse Marlies

Cobie zei

Hallo Sieta. Vervelend allemaal, ik wist niet wat er gebeurd was totdat ik op jouw blog het berichtje las. Ik zou graag layout 28 hebben. Mijn email is: cobiealeman@gmail.com Alsvast bedankt.
Groetjes Cobie