Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 27 februari 2016

Layout 141


******


******

Handtekening





 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.




8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi
Gr Karin

Lil steenbokje zei

Hoi Sieta
Je lay-outs zijn prachtig. Mag ik lay out nummer 138 gebruiken.
Mijn mail is egschoormans@home.nl
Bedankt groetjes Lil

Cindy zei

Hoi Sieta, deze is ook geweldig mooi. Zou ik deze (nr. 141) mogen ontvangen? Ik heb er vorige week ook één aangevraagd, die ga ik gebruiken voor mijn wedstrijdblog. Mijn e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

Heel erg bedankt alvast.
Groetjes, Cindy

nans'creablog zei

Hallo Sieta,
Ik gebruikte al een layout maar deze is waarschijnlijk verwijderd. Zou ik ter vervanging nr 141 mogen gebruiken, want deze is schitterend? Mijn e-mailadres is nanscreablog@gmail.com
Alvast bedankt.

Groetjes
Nans

vilinke zei

Hello love your layouts I would like to have 141. My mail vilinke123@gmail.com

Jokecreatief zei

Hallo Sieta, wat een mooie layouts. Graag zou ik layout nr. 141 gebruken. Mijn emailadres is: joke60jacobs@gmail.com.
Groetjes Joke Jacobs

Marlies zei

Es hat geklappt wunderschön .
Dürfte ich das hier vielleicht dann auch haben zum wechslen mal. die sind einfach nur zauberhaft schön .
Liebe Grüsse Marlies

Solange Barreto zei

Olá Sieta! amo seu trabalho e já tive a honra de ter no meu blog.
Gostaria de colocar o número 141.
Meu email langebarretoscrap@hotmail.com
Muito obrigada por compartilhar. Sou muito grata.