Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 27 februari 2016

Uitleg hoe je je achtergrond vervangt door een nieuwe

Hallo bloggers,

Hierbij een uitleg van mij voor als je met de tijd je blog een andere layout (achtergrond) wilt geven
op de nieuwe manier, dus als achtergrond plaatje.
Volg de stappen op onderstaande printscreens.







Lees goed wat er op de printscreens staat en voor mijn buitenlandse gebruiker, gebruik een externe vertaler om de tekst te begrijpen.
Volgens mij zijn de plaatjes op zichzelf duidelijk genoeg.

Mocht je er niet uitkomen neem dan contact met mij op zodat ik je helpen kan.
Niet iedereen is handig met de computer en voor mij is het een kleinigheid om te doen.





Geen opmerkingen: