Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 4 april 2016

Layout 147




******

******

Handtekening


******

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~ 
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.



4 opmerkingen:

scrapfertier zei

Ik wil deze lay out graag hebben.Zou jij dan in de header scrapnocht willen zetten en in de handtekening leafs Tietje.Mijn mail adres is pypobelboek@gmail.com.Alvast hartelijk bedankt en een fijne zondag verder.

Leafs Tietje.

scrapfertier zei



Hallo sieta.
graag wil layout 147 aan vragen voor mijn blogZou jij dan in de header scrapnocht willen zetten en in de handtekening Leafs Tietje.je mag hem naar pypobelboek@gmail.com sturen Alvast bedankt.

Leafs Tietje.

Scheetje zei

hallo sieta
wat heb je er weer een prachtige achtergrond op staan,
ik heb regelmatig een nieuw achtergrond van jou op mijn blog staan, meegaand met het seizoen
zou ik van jou nummer 141 mogen gebruiken voor mijn blog
alvast erg bedankt, fijne dag verder
groetjes tini
mijn email is B_Smit_9@hotmail.com

Jolanda de Ronde zei

Wat een geweldige lay-outs allemaal.
Als het mag zou ik heel graag deze willen ontvangen
fderonde@casemaln.
Lieve groetjes, Jolanda