Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 29 april 2016

Layout 149




******


******

Handtekening


******

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.



8 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Mooi!!!
Gr Anita

marleen zei

Lieve Sieta,

ik ben een hele tijd niet meer actief geweest in blog land maar ik zou terug graag starten met mijn blog,alle familiale drukte is nu voorbij
Ik kwam bij jou vroeger regelmatig een achtergrondje halen
maar nu zie ik dat het allemaal verandert is
Ik zou graag layout nr 147 van jou ontvangen
mijn mailadres is:
marleen53simons@gmail.com
Als er kosten aan verbonden zijn laat je me dat dan weten en hoe ik kan betalen
alvast heel hartelijk bedankt
lieve groetejs Marleen

Anita van Merode zei

Hoi Sieta, ik vind deze layout super geweldig.
Graag zou ik deze layout willen ontvangen.
Super bedankt alvast.
Dit is mijn mail adres.
anitavanmerode@gmail.com
Gr Anita

Nettie de Boer zei

Weer heel mooi!

Kay zei

I think your work is so beautiful. I love no 148 as forgetmenots are one of my favourite flowers. I would love to receive this layout and will be proud to put it on my blog. My email is kayegoff7@outlook.com Thank you so much.Kay

scrapfertier zei

Goedemorgen Sieta


Ik zou Lay out 144 nog eens aanvragen Ik heb de Header en Handtekening wel pypobelboek@gmail.com Alvast bedankt
Leafs Tietje.


Sharon zei

Hi Sieta
Your blog designs are gorgeous I would love the blog layout 149.
My email address is sharonsmith70@ouytlook.com please could you send it to me and I will display it with pride x

Christien zei

hallo ik zou heel graag layout nummer 149 willen ontvangen.
mijn email adres is r.a.vandenakker@chello.nl
Alvast heel erg bedankt

groetjes Christien