Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 29 mei 2016

Layout 150



******


******

Handtekening

******

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.



15 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtigggg Sieta

Linda zei

Hoi Sieta,

Deze en je vorige lay out zijn zo mooi.
Mag ik 149 en 150 ontvangen? Dan kan ik ze binnenkort eens afwisselen.
Fijn dat je weer terug bent met je mooie creaties.
Ik heb ze voorheen ook met vee plezier gebruikt.
Liefs, Linda

Sieta zei

Hallo Linda, mag ik je mailadres, dan kan ik je de layout's toesturen.

Er zijn van die dagen... zei

ze zijn prachtig!

ik zou graag 150 ontvangen

Francescagiesberts@gmail.com

Jan Ltc zei

I would love this gorgeous template please. debandjan@hotmail.com

Heleen zei

Hallo Sieta,
Wat jammer dat het via photobucket niet meer gaat.
Ik vind deze layout zo mooi! Mag ik die van je ontvangen?
Mijn e-mailadres is heleen1969@live.nl
Mijn complimenten voor je prachtige layouts elke keer weer!
Lieve groetjes,
Heleen

Monique zei

Prachtige layouts ! Zou ik nr. 149 mogen. Een mooie layout om terug te beginnen met bloggen. Alvast bedankt.

email adres: nikki76.fi@gmail.com

CARLA PREDIGER zei

I always love your work.
Could you send me the layout 134, please?
carla.prediger@gmail.com

Thanks a lot.

Giovanna Manconi zei

Hoi Sieta. Prachtige lay out"s zijn het. Ik zag op mijn blog dat het wel erg kaal was , en toen kwam ik er achter dat de lay out verdwenen was. Graag wil ik een nieuwe aanvragen bij je. En dan graag nummer 150.Hartelijk dank er voor en fijn dat het op een andere manier toch nog kan.Groetjes Giovanna
Mijn mailadres is giovannamanconi123@gmail.com

Lia zei

Schitterend allemaal weer Sieta, ik heb je juist een mailtje gestuurd.
Of moet het via deze post?
groetjes Lia

Diana zei

Hallo sieta, Mag ik deze achtergrond van je? Hoop dat je mijn email adres nog hebt, kan jou om de een of andere reden geen mailtje sturen.
Liefs, Diana

Astrid zei

Hello Sieta :-)

Love your beautifull backgrounds !!

Could you send me number 68 and 57, please ?
Thank you :-)

astridum@gmail.com

Best regards, Astrid :-)

Ilonka zei

Hoi Sieta
Zou ik dit prachtige setje van je mogen ontvangen. Graag layout 150
i.heuverkamp@quicknet.nl


Groetjes Ilonka

Carla zei

Goedemiddag,
zou het nog mogelijk zijn om het prachtige layout nr 150 te mogen ontvangen.
Alvast vriendelijk bedank
mijn e-mail adres is beeke229@planet. nl
Groeten Carla van der Ham-Beekens

Have A Scrap Happy Day zei

Hello,
Your backgrounds are the most beautiful. Can you please email me the code for number 87? I have a 2 column blog. My email address is
hoaloha1999@gmail.com

Thank you very much.
Karen