Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 26 juni 2016

Layout 151



******


******

Handtekening

******

 Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, veel plezier ermee.
 ~~~~~~
Hello ladies,   
Here is another new layout for you guys.
Have fun with it.



19 opmerkingen:

nans'creablog zei

Er staan weer schitterende layouts tussen Sieta. Zou ik 151 kunnen ontvangen? Mijn e-mailadres is nanscreablog@gmail.com
Alvast bedankt.

Groetjes,
Nans

Alice zei

Mooie bloglayouts, zou ik om nummer 138 mogen vragen?
alice042nl(at)youhoo.com
alvast bedankt,
Groeten, Alice

Yvonne Rijk zei

Beste Sieta, het ziet er allemaal zo mooi uit. Ik vind ze allemaal mooi maar ik kies graag voor nr 150. Mijn e-mail adres: peterrijk@live.nl
Bij voorbaat dank.

Anoniem zei

Hello, this is Miyako again. So sorry that I have missed reading 'latest blog' part :-) I really LOVED layout 142♪
I've browsed through your another beautiful background. I hope I can ask one more request. Allow me to ask No.147.

Thank you SO much from Japan, Love, Miyako*

Anoniem zei

Good evening from Japan; Thank you SO much for your kindness♪ I really am happy with your beautiful layouts. Hope you keep your talent working on long in the future.

Love, Miyako

Crissi zei

So lovely!
Happy Sunday Crissi

Andrea zei

Sieta, please could you send me No. 137. I feel like a new look for the coming Autumn season. Many thanks for allowing us to use your wonderful creations.

andrea.heath(at)btinternet.com

Ateljee de Kraal zei

Hallo Sieta,

kwam op je blog en was zeer verrast.
Prachtig zijn maar 151 springt er uit.
zou ik die van je mogen ontvangen?

Groetjes hanneke

Elise zei

Hallo Sieta,

Mag ik de mooie herfst layout 137 bij je aanvragen?

Mijn mailadres is : elise.muller11@gmail.com

Groetjes Elise

scrapfertier zei

Hallo Sieta.

Graag wil ik nr 138.aanvragen.Zou jij dan op de header Scrapfertier en op de handtekening Leafs Tietje willen zetten.je mag hem sturen naar pypobelboek@gmail.com Alvast bedankt.Ik wens je nog een fijne zondag.

Leafs Tietje.

Grietje Jansen zei

Hallo, had me al een tijdje geergerd dat mijn blog niet meer was wat het moest zijn en kwam dus maar eens wat nieuws zoeken.
Las toen op jou blog wat er aan de hand is.
Neem de gelegenheid maar om er meteen maar eens een nieuw uiterlijk van te maken.
Wil graag nr 114 eens proberen.

Groetjes Grietje en alvast bedankt.

Andrea zei

Sieta,

Please could you send me Layout 116. Many thanks for your beautiful work.

Peggy T. zei

Sieta, I have looked through all your layouts and they are so beautiful. It's hard to choose just one but I would like to try 147. Thank you so much for your generosity.

Peggy Timmerman
USA

Peggy T. zei

Sieta, I am so sorry. I made a mistake with the number I requested. Instead of 147, I would like 145. Thank you.

Ditta zei

Hoi Sieta,
Graag zou ik m'n blog in kerstsferen willen brengen.
Daarvoor zou ik graag nr 116, 62 en 55 ontvangen.
Bij voorbaat dank,
Groetjes Ditta
( dittavdm@hotmail.com )

Andrea zei

Sieta,

Hope you had a lovely Christmas.

Please could I ask for Layout 134.

Happy New Year
Thanks,
Andrea.

andrea.heath(at)btinternet.com

Peggy T. zei

Sieta, your layouts are gorgeous. I would like to request #145. My email address is ptimmerman1@gmail.com Thank you in advance.

Sigrid zei

HOi Sieta

Mag ik achtergrond 150 van jou? mijn emailadres is sigrid.braaksma@home.nl

Groejtes Sigrid

Anita zei

Layout Nr. 150
AnitaMoschinski@aol.com